Citycon toi organisaation käyttöön enemmän laadukkaampaa asiakastietoa ja sai aikaisemmin hiljaista asiakastietoa kaikkien käyttäjien saataville Sales Cloudin avulla.
Haasteet
- Organisaatio on maantieteellisesti hajallaan.
- Tiimirakenteen hajautettu malli teki kommunikaatiosta haasteellista.
- Organisaatiossa oli paljon hiljaista tietoa asiakkuuksiin liittyen.
- Ajantasainen ja keskitetty asiakastietokanta puuttui.
- Asiakkuustietojen siirtäminen ja jatkuvuuden takaaminen muutostilanteissa sekä henkilöstövaihdoksissa oli haasteellista.
Ratkaisu
- Toteutettiin Sales Cloud -implementointi kaikille vuokrausliiketoiminnan parissa työskenteleville.
- Rakennettiin 100%:n läpinäkyvyys toimintaan kaikille käyttäjille yksinkertaisen käyttäjäoikeusmallin kautta.
- Tehtiin kauppakeskuskohtaiset Dashboardit, jotka antavat nopeasti reaaliaikaisen kuvan toiminnan tilasta.
Tulokset
- Sisäinen kommunikaatio parani huomattavasti.
- Organisaatiossa on enemmän ja laadukkaampaa asiakkuustietoa kaikkien käytettävissä.
- Aiemmin hiljainen asiakkuustieto on nyt paremmin kaikkien käyttäjien saatavilla.
- Raportointi automatisoitui ja nopeutui.
Lisätietoja
Anni Tenhunen
Retail Relations Manager
Citycon Oyj
+358 40 725 6005
Pekka Huttunen
Business Development Manager
Citycon Oyj
+358 40 704 3509
BiiT Oy
Ikla Puustinen, Partner, tel. +358 50 330 8525