Roclan automaattitrukkiyksikön CRM-järjestelmäksi valittiin Salesforce.com jo vuonna 2003. Oli tärkeää varmistaa asiakastiedon tehokas hallinnointi, hyödyntäminen ja jatkuva kehitys, joten Rocla päätti tehostaa jo olemassa olevan Salesforce.com-järjestelmänsä käyttöä myynnin ja huoltotoiminnan työkaluna. Tätä tavoitetta tukemaan Rocla valitsi kumppanikseen Biit Oy:n.
Roclan automaattitrukkiyksikön CRM-järjestelmäksi valittiin Salesforce.com jo vuonna 2003. Järjestelmän käyttöönotto tehtiin nopeasti, ilman ulkopuolista kumppania. Vuosien kuluessa tapahtui muutoksia sekä liiketoiminnassa että sisäisissä resursseissa. Oli tärkeää varmistaa asiakastiedon tehokas hallinnointi, hyödyntäminen ja jatkuva kehitys, joten Rocla päätti tehostaa jo olemassa olevan Salesforce.com-järjestelmänsä käyttöä myynnin ja huoltotoiminnan työkaluna. Tätä tavoitetta tukemaan Rocla valitsi kumppanikseen Biit Oy:n ja tammikuussa 2009 otettiin käyttöön Biit Control™ -pääkäyttäjäpalvelu.
Roclan valitsema palvelutuote kattaa Salesforce.com CRM -järjestelmän tuen, pääkäyttäjäpalvelun, käyttäjätuen ja jatkuvan järjestelmäkehityksen. Pääkäyttäjäpalvelun lisäksi Biit Oy on toimittanut Roclalle erillisiä projekteja, joiden avulla Saleforce.com on tuotu entistäkin lähemmäs käyttäjiä ja liiketoiminnan alati muuttuneita tarpeita.
Salesforce.com CRM -työkalulla Roclan automaattitrukkiyksikkö on hakenut tehoa ja läpinäkyvyyttä myyntiin. ”Päätimme panostaa Salesforce.com-järjestelmän kehittämiseen ulkopuolisen asiantuntijan avulla, koska haluamme keskittää resurssimme oman myyntimme kasvattamiseen, emmekä Salesforce.com-järjestelmäkehitykseen. Biit Oy:n valitsimme muiden toimittajien joukosta avuksemme, koska heidän otteensa on asiantunteva, reipas ja joustava”, toteaa Aliisa Isopoussu (Operatiivinen johtaja, Rocla Solutions Oy).
”Roclalle tuotettu pääkäyttäjäpalvelu varmistaa, että Salesforce.com-järjestelmä pysyy ajan tasalla ja vastaa aidosti liiketoiminnan tarpeita. Järjestelmä helpottaa nopean ja kattavan asiakastiedon hyödyntämisessä dynaamisessa liiketoimintaympäristössä. Roclan palvelutoimittajuus on ollut meille mieluisa kokemus, koska Salesforce.com:n pitkäaikaisena käyttäjänä heillä on selvä näkemys siitä, mihin halutaan mennä ja ymmärrystä ottaa ulkopuolinen palveluntarjoaja auttamaan käytännön toteutusta”, Biit Oy:n Ikla Puustinen toteaa.
Lisätietoja
Rocla Oy
Aliisa Isopoussu, Operatiivinen johtaja
Rocla Solutions
tel. +358 40 833 4343
Biit Oy
Ikla Puustinen, Partner,
tel. +358 50 330 8525