Kaikkialla puhutaan tällä hetkellä tekoälystä. Tekoäly ei kuitenkaan ole mitään ilman laadukasta dataa.
Mitä se tarkoittaa? Tässä Fiidin numerossa perehdytään dataan ja kerrotaan käytännön tasolla, miten dataa voidaan hyödyntää ja miten sen laatua voidaan parantaa.
Esittelemme muun muassa sellaiset käsitteet kuin data-alusta, datan rikastaminen ja datan aktivointi. Näiden kaikkien merkitys on kasvanut entisestään tekoälykehityksen myötä.
Fiidissä siis juttua siitä, kuinka data-alustojen hyötyihin voi päästä käsiksi nopeasti ja kustannustehokkaasti, mikä Salesforcen Data Cloud on ja mihin sen nopeasti kasvava suosio perustuu ja miksi Avara valitsi twodayn kumppanikseen data-alustan pystyttämisessä.
Tuttuun tapaan olemme myös poimimeet mielenkiintoisimmat uudet ominaisuudet ja päivitykset Winter ’25 Releasesta. Yhtenä erittäin mielenkiintoisena nostona mainittakkon MCAE:n ja Marketing Cloudin integraatio, joka kiinnostanee kaikkia markkinoinnin automaation parissa työskenteleviä.
Pääset lukemaan Fiidiä (pdf-muodossa) klikkaamalla alla olevaa kuvaa.