Biit on kasvanut viime vuosina kovaa vauhtia ja olemme ottaneet yhä vahvempaa asemaa Salesforce-markkinoilla. Tämän kiihtyvän kasvun mahdollistamiseksi tarvitsemme jälleen uusia osaajia joukkoomme!
Etsimme Customer Success Executivea kehittämään asiakassuhteitamme. Tehtävänäsi on ymmärtää asiakkaiden liiketoimintaa ja haasteita sekä tarjota heille näkemyksiä siitä, miten me voisimme yrityksenä auttaa heitä heidän haasteiden ratkaisemisessa. Toivommekin näistä syistä uudelta kollegalta kokemusta näkemyksellisestä myyntityöstä. Käytämme palvelumuotoilun ja liiketoiminta-arkkitehtuurin menetelmiä ratkaisujen rakentamisessa.
Tehtävässä onnistuminen edellyttää erinomaisia viestintätaitoja. Käyt säännöllisesti asiakkaan johdon kanssa keskusteluja, joiden tavoitteena on vakuuttaa asiakas siitä, että me olemme juuri oikea kumppani ratkomaan heidän haasteitaan.
Työtehtäviisi kuuluu asiakkuustiimin ohjaaminen sekä sen varmistaminen, että kaikilla tiimissä on selkeä kokonaiskuva asiakkuuden kehittämisestä. Tähän rooliin haemme liiketoimintalähtöistä henkilöä, joka pystyy tuottamaan arvoa asiakkaillemme näkemyksellään.
Tavoitteenamme on olla asiakkaiden ykköskumppani liiketoiminnan kehittämisessä ja teknologian hyödyntämisessä. Tässä roolissa olet avainasemassa kumppanuuksien rakentamisessa.
Mitä odotamme sinulta:
- Vahvaa näyttöä asiakkuuksien johtamisesta ja kasvattamisesta arvoa tuottavaksi kumppanuudeksi
- Vahvaa kokemusta näkemyksellisestä myynti- ja asiakastyöstä
- Vahvaa ymmärrystä liiketoimintamalleista ja niiden jalkauttamisesta
- Ymmärrystä palvelumuotoilun ja liiketoiminta-arkkitehtuurin menetelmistä
- Ymmärrystä ketterien IT-kehitysprojektien menetelmistä
- Hyvää ongelmanratkaisukykyä
- Korkeakoulututkintoa soveltuvalta alalta
- Kokemusta Salesforce-alustasta pidämme plussana, mutta se ei ole välttämätöntä
- Sujuvaa suomen ja englannin kielen taitoa
Palkka: 85 000 – 90 000 € Vuodessa kokemuksesta riippuen.
Mitä voimme tarjota sinulle?
Meillä saat osaavan, rennon ja innokkaan työympäristön, jossa sinun on mahdollista myös auttaa kaikkia meitä muita kehittymään. Siinä samassa haluamme myös antaa sinulle mahdollisuuden kehittyä ja tehdä mielekästä työtä. Työkulttuuriamme kuvaa avoin, läpinäkyvä ja välittävä asenne työntekijöitämme kohtaan. Uskomme vahvasti, että tyytyväiset työntekijät tuottavat parhaat lopputulokset.
Mitä seuraavaksi?
Hae tehtävää lähettämällä sähköpostia osoitteeseen. Kerro siinä lyhyesti itsestäsi ja siitä, kuinka auttaisit meitä menestymään. Voit halutessasi kysyä lisätietoja tehtävästä numerosta +358 50 570 9613 (Nea Rautiainen).
Haastattelut aloitamme heti sopivien hakijoiden löydyttyä. Rekrytointiprosessimme ensimmäisen tapaamisen tarkoitus on tutustua paremmin toisiimme sekä tarjota hakijalle mahdollisuus kuulla Biitistä yrityksenä. Käymme myös läpi aikaisemman kokemuksesi ja mietimme yhdessä, sopisitko osaksi tiimiämme. Toisessa haastattelussa keskitymme tarkemmin osaamiseesi. Tarkoituksena silloin on saada tarkka käsitys kyvykkyyksistäsi ja tavoitteistasi.
Rekryprosessin aikana pääset myös tapaamaan tulevia työkavereitasi ja keskustelemaan kanssamme Biitin työkulttuurista.
Toivottavasti kuulemme sinusta pian!