Videopäiväkirja – osa 1 kenraaliharjoitukset

Tänä vuonna teemme kaiken vielä isommin ja mahtipontisemmin.

Julkaisemme tapahtumasta muun muassa kaksiosaisen videopäiväkirjan, jossa pääsemme kurkistamaan kulissien taakse sekä kokemaan, minkälaista pöhinää Musiikkitalossa kesän kynnyksellä koetaan.

Videopäiväkirjan ensimmäisessä osassa käymme katsomassa, miten tapahtumatiimin kenraaliharjoitukset sujuvat ja kuulemme jo etukäteen, minkälaisia tarinoita tapahtumassa on odotettavissa.

Aluksi kuulemme tietysti, minkälaisesta tapahtumasta on kyse.

Mistä kasvua ja tehokkuutta?

Olemme huomanneet, että suomalaisyritykset painivat tällä hetkellä muutamien merkittävien haasteiden kanssa.

Kannattavan kasvun aikaansaaminen on vaikeaa näinä epävarmoina aikoina. Samaan aikaan yhä isompi osa kaikesta liiketoiminnasta tapahtuu digitaalisesti, mutta yrityksillä on hankaluuksia pysyä kehityksen kyydissä.

Selkeimmin nämä haasteet ovat näkyneet viime aikoina siinä, kuinka hitaasti tekoälyä on alettu organisaatioissa kaikesta hypestä huolimatta hyödyntää.

Kyse ei ole siitä, että tekoälyn hyödyntäminen olisi erityisen kallista tai aikaavievää. Ongelmia tuottaa datan laatu.

Monissa organisaatioissa on nyt havahduttu siihen, että niiden käytössä oleva data on strukturoimatonta ja hajautunutta moniin eri järjestelmiin.

Mistä siis hakea kasvua? Miten kääntää data kasvun esteestä kasvun mahdollistajaksi?

Kerromme täällä näkemyksistämme datavetoiseen kasvuun, datan laadun parantamiseen, tehokkuuden lisäämiseen, siilojen murtamiseen ja liikevaihdon kasvattamiseen.

Mikäli haluat jutella näistä aiheista lisää, löydät sivun alareunasta yhteydenottolomakkeen ja yhteystietoja. Ota meihin yhteyttä, niin voimme yhdessä miettiä, miten näitä haasteita voisi teidän organisaatiossanne lähteä ratkomaan.

Data-Driven Growth

Mikä yhdistää kaikkia menestyviä yrityksiä?

Ne investoivat kasvuun.

Ongelmaksi muodostuu kuitenkin usein se, että investointien kääntäminen kannattavaksi kasvuksi on vaikeaa sirpaloituneen ja heikkolaatuisen datan takia.

Data-Driven Growth on konsepti, joka auttaa muuttamaan datan kasvun esteestä kasvun mahdollistajaksi.

Revenue Machine

Seuraako kukaan asiakasta koko matkan ajan?

Asiakkaat kulkevat aina yhtä polkua, mutta yrityksissä matkaa tarkastellaan yleensä vain toisistaan erillisinä vaiheina.

Tyypillisesti asiakkaan elinkaaren vaiheista tunnistetaan asiakkuuden alkaminen, asiakkuuden kehittyminen ja asiakkuuden päättyminen.

Lähes poikkeuksetta näistä eri vaiheista vastataan eri toiminnoissa. Esimerkiksi uusien asiakkaiden haaliminen on markkinoinnin ja myynnin vastuulla, kun taas olemassa olevien asiakkuuksien kasvattaminen on asiakkuustiimien vastuulla.

Tästä seuraa, että asiakastyötä tehdään siiloissa, mikä johtaa tehottomuuteen ja lopulta myös heikkoihin asiakaskokemuksiin.

Revenue Machine on keino tarkastella koko asiakkaan elinkaarta yhtenä eheänä kokonaisuutena ja tehdä liikevaihdon kasvattamisesta tehokasta.

Essentials 2024 -demot

Olemme rakentaneet tämän vuoden tapahtumaan kaksi demoa. Ensimmäinen demo esittelee Data Cloudia ja Snowflakea. Toisessa demossa on aiheena asiakaspoistuman minimointi.

Demo 1: Data Cloud x Snowflake

Demo 2: Asiakaspoistuman minimointi

Jätä yhteydenottopyyntö alla olevalla lomakkeella

Ota yhteyttä

Kaipaatko apua kasvuun tai datan hyödyntämiseen? Asiantuntijamme ovat vain yhden yhteydenoton päässä.