Biit Fiid – Winter ’22 Release

Salesforcen ekosysteemin ainoassa suomenkielisessä aikakauslehdessä käsittelemme tällä kertaa datan hyödyntämistä. Laura Pitkänen kertoo, kuinka päätyi datan hyödyntämisen pariin. Lisäksi asiakastarinassa Kasvuryhmän teknologiajohtaja Jooel Friman kertoo, kuinka he hyödyntävät Salesforcea pyrkiessään saavuttamaan ”törkeän kovia tavoitteita”.
Tuttuun tapaan olemme myös käyneet läpi tuoreen Salesforcen päivityksen (Winter ’22 Release) mukanaan tuomat uudistukset ja poimineet niistä mielestämme mielenkiintoisimmat. Voit ladata uusimman numeron alla olevasta linkistä pdf-tiedostona tai lukea artikkelit suoraan verkkosivuiltamme.
Lataa uusi Fiid alta pdf:nä tai lue suoraan verkkosivuilta!
Tässä numerossa

Pääkirjoitus: Onko data arvokasta, jos kukaan ei kutsu sitä uudeksi öljyksi?
Mitä ihmettä tarkoitetaan, kun sanotaan, että "data on uusi öljy"?

Vuosituhannen rakkaustarina – kun data vei Laura Pitkäsen mennessään
Laura Pitkänen rakastaa dataa niin tenniskentällä kuin työelämässä. Mistä tämä rakkaustarina sai alkunsa?

Salesforce Winter ’22 Releasen uusia ominaisuuksia
Salesforcen Winter ’22 Releasen mielenkiintoisimmat uutuudet yhdessä paketissa.

Onko yrityksesi master data kunnossa? Näin pääset alkuun ydintietojen hallinnan kehittämisessä
Master data on organisaation toiminnan kannalta välttämätöntä perustietoa, eli mitä? Meidän kokeneimpiin Salesforce-osaajiin lukeutuva Matthew Fitzsimons käy yleistajuisesti läpi master datan perusteet.

Nyt kaivataan personoitua markkinointia – Master dataa hyödyntämällä tavoitetaan aina oikeat asiakkaat
Geneerinen markkinointi ei useinkaan tuota toivottua lopputulosta, väittää Salesforcen Katri Kuntsi. Kuinka datan avulla voidaan tehdä markkinointia, joka uppoaa asiakaskuntaan?

Törkeitä lupauksia ja yhteisön rakentamista - Kasvuryhmä haluaa tuoda Suomeen 25 miljardia euroa
Kasvuryhmän törkeä tavoite on tuoda Suomeen yhteisönsä jäsenten avulla 25 miljardia euroa vuoteen 2025 mennessä. Miten he aikovat tässä kunnianhimoisessa tavoitteessa onnistua?