Better collaboration between sales and marketing – Visma Talent Solutions uses Salesforce to bring down silos

Visma Talent Solutions broke down silos and improved collaboration between sales and marketing by implementing Salesforce.

Voittoa tavoittelematon Kasvuryhmä haluaa tuoda Suomeen 25 miljardia euroa

Suomalaisten kasvuyritysten tukena toimiva Kasvuryhmä pyrkii kasvattamaan yhteisöään mahdollisimman tehokkaalla tavalla. Kasvun tueksi he valitsivat Salesforce-alustan.

Beely edelläkävijänä autoalan murroksessa

Kuukausimaksullisia autopalveluita tarjoava Beely on rakentanut liiketoimintaansa alusta alkaen vahvasti digitaalisella tavalla. Digitaalisen liiketoiminnan kehittämiseksi yritys etsi heidän liiketoimintaa ymmärtävää kumppania sekä kaikkiin heidän tarpeisiin taipuvaa teknologia-alustaa.

Pintos halusi keskittää tietoa ja kehittää tiedolla johtamista – Salesforce tarjosi skaalautuvan ratkaisun

Betonirakentamiseen erikoistunut Pintos lähti kehittämään omaa liiketoimintaansa modernimpaan suuntaan. Tavoitteena oli ottaa käyttöön uusi asiakkuudenhallintajärjestelmä, joka auttaisi parantamaan myynnin tehokkuutta sekä tuomaan kaiken eri järjestelmiin hajautuneen tiedon yhteen paikkaan.

Projektitoimittajasta SaaS-toimijaksi – Visma Public mullistaa liiketoimintansa

Visma Public on muuttamassa liiketoimintaansa perinteisestä projektitoimituksesta SaaS-ratkaisuihin. Miten Biit ja Salesforce liittyvät tähän transformaatioon?

Salesforcen päälle rakennettu kumppaniportaali auttaa Muotolevyä kasvamaan ja kansainvälistymään

Kiinteistöjen elinkaaren kaikkiin eri vaiheisiin ratkaisuja tarjoava Muotolevy tähtää kasvuun ja kansainvälistymiseen skaalautuvuutta lisäämällä.

Solibri rakentaa parempaa kumppaniverkostoa Salesforcen avulla

Rakennusalan laadunvalvontaan erikoistunut Solibri on kehittänyt myyntiään läpinäkyvämpään suuntaan sekä vienyt kumppanuustoimintansa seuraavalle tasolle portaaliratkaisun avulla.

Freesi valloittaa markkinat äärimmilleen viritetyllä tiedolla johtamisen mallilla

Vuoden 2017 syyskuussa perustetulla Freesillä on kunnianhimoiset tavoitteet. Yritys haluaa olla omalla alallaan maailman paras sekä auttaa kiinteistönomistajia parantamaan omistamiensa kiinteistöjen ilmanlaatua.

Kyberturvallisuus ja tehokkuus edellä – Insinööriliitto luottaa jatkuvan kehityksen malliin palveluita kehittäessään

Insinööriliitto vaihtoi Dynamicsin Salesforceen. Isoon muutokseen ollaan oltu erittäin tyytyväisiä.

Eroon fragmentoituneista Legacy-järjestelmistä – HSY elää vahvaa murroskautta

Yli miljoonaa asiakasta palveleva HSY halusi eroon Legacy-järjestelmistä ja fragmentoituneesta tietojärjestelmäympäristöstä.

Fonecta tavoittelee markkinoita nopeampaa kasvua avainasiakkuuksiin satsaamalla

Nahkansa moneen kertaan luonut Fonecta tähtää markkinoita nopeampaan kasvuun toiminnan jatkuvalla kehittämisellä. Biit auttoi yritystä ottamaan avainasiakkuudet järjestelmällisemmin haltuun.

Sijoitusasunnot.com tähtää asuntosijoittajien tärkeimmäksi kumppaniksi – valttikorttina kaupankäynnin jouhevuus

Sijoitusasunnot.com on kehittänyt toimintaansa Salesforcen avulla niin pitkälle, että asiakkaat voivat tehdä kaiken sähköisesti kohteeseen tutustumisesta kauppakirjan allekirjoittamiseen.

Alva rakensi koko konsernin kokoisen ikkunan asiakkuuksiin Salesforcen avulla

Jyväskylän seudulta ponnistava Alva tähtää energia-alan edelläkävijäksi. Lue, miten yhtiö rakensi Salesforcen avulla 360 asteen näkymän asiakkaisiin ja mitä hyötyjä näkymästä on heille jo ollut.

Salesforce tukee RTK-Palvelu Oy:n uudistuneita myyntiprosesseja

RTK-Palvelu on kiinteistöpalveluja ympäri Suomen tarjoava yritys. Yrityksen CRM-järjestelmän vaihtaminen tuli ajankohtaiseksi myyntiprosessien uudistuksen yhteydessä.

Dataohjatun myynnin mittaristo paljastaa Talliosakkeen onnistumiset ja kehittämiskohteet

Toukokuussa 2018 DEN-konsernissa otettiin käyttöön Salesforce, jonka myötä mahdollistui aktiivinen liidien seuranta ja myyntiprosessien kehittäminen.

Tehoa ja läpinäkyvyyttä Salesforce-käyttäjätukeen

Biit toimittaa Roclalle Salesforce.com CRM -järjestelmän tuen, pääkäyttäjäpalvelun, käyttäjätuen ja jatkuvan järjestelmäkehityksen osana jatkuvaa Salesforce-palvelua.

Hoivatiloissa Salesforce on rakennuttamisprojektien hallinnan ja tiedolla johtamisen työkalu

Hoivatiloilta puuttui järjestelmä, joka mahdollistaisi koko liiketoimintaprosessin vaivattoman hoitamisen. Toteutetun analyysin pohjalta syntyi päätös ottaa käyttöön Salesforce -alustalle rakennettu CRM.

Ekovillan myyntiprosessit hoituvat nyt kokonaisuudessaan mobiilisti Salesforcen CRM:llä

Ekovillan myyntimalli perustuu aktiiviseen asiakastyöhön ja myyjät vierailevat päivittäin asiakaskohteissa, kuten rakennustyömailla. Siksi yrityksessä kiinnostuttiin mahdollisuudesta ottaa käyttöön mobiililaitteilla toimiva CRM.