Projektitoimittajasta SaaS-toimijaksi – Visma Public mullistaa liiketoimintansa

Visma Public on muuttamassa liiketoimintaansa perinteisestä projektitoimituksesta SaaS-ratkaisuihin. Miten Biit ja Salesforce liittyvät tähän transformaatioon?

Salesforcen päälle rakennettu kumppaniportaali auttaa Muotolevyä kasvamaan ja kansainvälistymään

Kiinteistöjen elinkaaren kaikkiin eri vaiheisiin ratkaisuja tarjoava Muotolevy tähtää kasvuun ja kansainvälistymiseen skaalautuvuutta lisäämällä.

Solibri rakentaa parempaa kumppaniverkostoa Salesforcen avulla

Rakennusalan laadunvalvontaan erikoistunut Solibri on kehittänyt myyntiään läpinäkyvämpään suuntaan sekä vienyt kumppanuustoimintansa seuraavalle tasolle portaaliratkaisun avulla.

Fonecta tavoittelee markkinoita nopeampaa kasvua avainasiakkuuksiin satsaamalla

Nahkansa moneen kertaan luonut Fonecta tähtää markkinoita nopeampaan kasvuun toiminnan jatkuvalla kehittämisellä. Biit auttoi yritystä ottamaan avainasiakkuudet järjestelmällisemmin haltuun.

Alva rakensi koko konsernin kokoisen ikkunan asiakkuuksiin Salesforcen avulla

Jyväskylän seudulta ponnistava Alva tähtää energia-alan edelläkävijäksi. Lue, miten yhtiö rakensi Salesforcen avulla 360 asteen näkymän asiakkaisiin ja mitä hyötyjä näkymästä on heille jo ollut.

Salesforce tukee RTK-Palvelu Oy:n uudistuneita myyntiprosesseja

RTK-Palvelu on kiinteistöpalveluja ympäri Suomen tarjoava yritys. Yrityksen CRM-järjestelmän vaihtaminen tuli ajankohtaiseksi myyntiprosessien uudistuksen yhteydessä.

Dataohjatun myynnin mittaristo paljastaa Talliosakkeen onnistumiset ja kehittämiskohteet

Toukokuussa 2018 DEN-konsernissa otettiin käyttöön Salesforce, jonka myötä mahdollistui aktiivinen liidien seuranta ja myyntiprosessien kehittäminen.

Hoivatiloissa Salesforce on rakennuttamisprojektien hallinnan ja tiedolla johtamisen työkalu

Hoivatiloilta puuttui järjestelmä, joka mahdollistaisi koko liiketoimintaprosessin vaivattoman hoitamisen. Toteutetun analyysin pohjalta syntyi päätös ottaa käyttöön Salesforce -alustalle rakennettu CRM.

Ekovillan myyntiprosessit hoituvat nyt kokonaisuudessaan mobiilisti Salesforcen CRM:llä

Ekovillan myyntimalli perustuu aktiiviseen asiakastyöhön ja myyjät vierailevat päivittäin asiakaskohteissa, kuten rakennustyömailla. Siksi yrityksessä kiinnostuttiin mahdollisuudesta ottaa käyttöön mobiililaitteilla toimiva CRM.

Kiwa Inspectan Sales Cloud -käyttöönotto

Sales Cloud toi Inspectalle, Pohjois-Euroopan johtavalle tarkastus-, testaus-, sertifiointi-, konsultointi- ja koulutusalan palveluyritykselle, lisää läpinäkyvyyttä markkinointiin ja myyntiin sekä paremman kokonaiskuvan asiakkuuksiin.

Tehoa ja läpinäkyvyyttä Salesforce-käyttäjätukeen

Biit toimittaa Roclalle Salesforce.com CRM -järjestelmän tuen, pääkäyttäjäpalvelun, käyttäjätuen ja jatkuvan järjestelmäkehityksen osana jatkuvaa Salesforce-palvelua.

Componentan Sales Cloud -onnistumistarina

Componenta saavutti Salesforcen CRM-ratkaisun avulla 360 asteen näkymän koko organisaatioon. Ratkaisu paransi myynnin ennustettavuutta ja myyjien välistä seurantaa.

Citycon loi läpinäkyvyyttä asiakastietoon Sales Cloudin avulla

Citycon toi organisaation käyttöön enemmän laadukkaampaa asiakastietoa ja sai aikaisemmin hiljaista asiakastietoa kaikkien käyttäjien saataville Sales Cloudin avulla.

Kuluttaja-asiakkaiden Sales Cloud -käyttöönotolla läpinäkyvyyttä asiakkaisin

Simetron sai luotua yhden näkymän kuluttaja-asiakkaisiin ja heidän omistamiin ajoneuvoihin Sales Cloudin Person Accounts -ominaisuuden avulla.

Sales Cloud toi täydellisen näkymän myynnin kokonaistilanteeseen

Santasalon ja Moventaksen Sales Cloud -käyttöönotto toi kaiken liiketoiminnan kannalta tärkeän tiedon yhteen paikkaan ja tarjosi täydellisen näkymän myynnin kokonaistilanteeseen.

360-asteen näkyvyys rahoitusta hakeviin yrityksiin

Innovestor rakensi Sales Cloudin avulla 360-asteen näkyvyyden rahoitusta hakeviin yrityksiin sekä niihin kohdistettuihin investointeihin ja Customer Communityllä tehokkaan tiedostuskanavan sidosryhmille.

Uusi CRM toi muutoksen myynnin ja myynnin johtamisen kulttuuriin

Sales Cloudin ansiosta Rakennustiedon tärkeimmät prosessit ja informaatio lyötyvät yhdestä järjestelmästä. Tämä sai aikaan merkittävän parannuksen myynnin ohjaamiseen reaaliajassa.

Pardot nivoi markkinoinnin myyntiprosessin mitattavaksi kokonaisuudeksi

Salesforce auttoi Oveniaa kasvattamaan lisä- ja ristiinmyyntiä samalla kun Pardot toi markkinoinnin mitattavaksi kokonaisuudeksi myyntiprosessin alkupäähän.