Biit Fiid – Spring ’23 Release
Fiidin tämänkertaisessa numerossa perehdytään siitä, kuinka Salesforcea hyödyntävät organisaatiot voivat kehittää omia kyvykkyyksiään. Kansikuvatarinassa Biitin People & Culture -tiimiä vetävä Nea Rautiainen kertoo, miksi uusien Salesforce-osaajien rekrytoiminen on niin haastavaa ja miten uusia osaajia koulitaan.
Käymme myös läpi tuoreen Salesforce Spring ’23 -päivityksen mielenkiintoisimmat uudet ominaisuudet. Mukana on isompia ja pienempiä muutoksia, joista on hyvä olla perillä. Yhtenä esimerkkinä vaikkapa Pardotin nimen vaihtuminen Marketing Cloud Account Engagementiksi. Muutos on saattanut aiheuttaa hieman hämmennystä, sillä sovellusta ei enää löydy sovellusvalikosta sen vanhalla nimellä.
Voit ladata uusimman Fiid-numeron alla olevasta linkistä pdf-tiedostona tai lukea tekstit suoraan verkkosivuiltamme.
Tässä numerossa
Asiakkaan osaamisen kehittäminen on meidän yhteinen etu
Ikla Puustinen kertoo pääkirjoituksessaan, miksi asiakkaan oman Salesforce-osaamisen kehittäminen hyödyttää myös kumppania.
Lue artikkeliUusia Salesforce-osaajia ei rekrytoida, heitä kasvatetaan - haastattelussa Nea Rautiainen
Nea Rautiainen kertoo, miksi uusien Salesforce-osaajien rekrytoiminen on niin haastavaa. Samalla hän myös kertoo käytännön esimerkkien kautta, kuinka uusia osaajia koulitaan.
Lue artikkeliSpring '23 Releasen uudet ominaisuudet
Salesforce Spring '23 Releasen mielenkiintoisimmat uutuudet yhdessä paketissa.
Lue artikkeliMatkatoimistovirkailijasta Salesforcen pääkäyttäjäksi - Riina Törne on kehittynyt täysveriseksi Trailblazeriksi
Riina Törne hyppäsi kymmenisen vuotta sitten matkatoimistovirkailijan kengistä järjestelmäasiantuntijaksi. Nyt on täysverinen Salesforce-pääkäyttäjä Lumme Energialla. Minkälaisen oppimismatkan hän on kulkenut?
Lue artikkeliEnsiaskeleet markkinoinnin automaatioon
Biitillä konsultteina toimivat Laura Lemmetty ja Sanni Sallanko ovat huomanneet, että Account Engagementia (ent. Pardot) käytetään usein vain sähköpostien lähettämiseen. He kertovat nyt, miten päästään liikkeelle markkinoinnin automaatiossa.
Lue artikkeli