Salesforce-käyttöönotot
Uusien palveluiden ottaminen käyttöön on nykyään helppoa ja vaivatonta. Usein riittää, että tilaat palvelun ja alat käyttää sitä. Siinä kaikki. Salesforcen, kuten minkä tahansa muunkin CRM-järjestelmän käyttöönotossa on kyse paljon muustakin kuin kyvystä painella nappeja ja käyttää sujuvasti järjestelmän perusominaisuuksia.
Onnistunut käyttöönotto edellyttää järjestelmän rakentamista organisaation yksilöllisiin tarpeisiin. Suosittelemme unohtamaan “one size fits all”-ajattelun.
Olemme tehneet vuosien saatossa satoja Salesforce-käyttöönottoja hyvin erilaisten ja erikokoisten asiakkaiden kanssa, joten meillä on selkeä käsitys siitä, mitä asioita käyttöönotossa kannattaa huomioida.
Suosittelemme lähtemään ketterästi liikkeelle liiketoimintatavoitteista. Kaikkea ei kannata yrittää laittaa kerralla kuntoon, mutta tavoitteen on oltava riittävän kunnianhimoinen – esimerkiksi myynnin kasvattaminen.
Meidän avullamme saat nopeasti käyttöösi järjestelmän, joka tukee sinun tarpeitasi ja auttaa saavuttamaan tavoitteesi. Valjastamme Salesforcen sinulle tuloksentekokoneeksi yhden uuden järjestelmän sijaan.
Autamme sinua samalla nostamaan riman riittävän korkealle, sillä Salesforce on paljon muutakin kuin sähköinen asiakasrekisteri Excel-taulukoiden tilalle. Se on markkinoiden monipuolisin teknologia-alusta tiedolla johtamiseen.
Haluatko lisätietoa? Ota yhteyttä!