Asiakaspalvelun ratkaisut ja Salesforce Service Cloud
Asiakkaasi odottavat saavansa sinulta nopeaa, laadukasta ja henkilökohtaista palvelua haluamallaan tavalla haluamaansa aikaan. Olivat asiakkaasi sitten kuluttajia tai yrityksiä, heidän odotukset ovat aivan yhtä korkealla.
Haluatko vastata niihin? Se edellyttää asiakaspalvelun kehittämistä kolmella toisiaan tukevalla tasolla.
Ensimmäisellä tasolla laitetaan kotipesä kuntoon, eli varustetaan asiakaspalvelijat moderneilla työkaluilla, hoidetaan asiakaspalvelukanavat kuntoon, tehostetaan tukipyyntöjen käsittelyä ja varmistetaan, että asiakaspalvelijoita voidaan johtaa datan avulla.
Toisella tasolla pallo heitetään asiakkaille. Tätä toista tasoa voidaan kutsua itsepalvelukerrokseksi, sillä ajatuksena on tarjota asiakkaille keinot löytää ongelmiinsa ratkaisut itsenäisesti esimerkiksi itsepalvelukanavia hyödyntämällä.
Kolmannella tasolla asiakkaita palvellaan proaktiivisesti jo ennen kuin he ovat edes itse ajatelleet ottaa yritykseen yhteyttä. Tällä tasolla asiakaspalvelijat toimivat asiantuntijoina, jotka bulkkityön sijaan tarjoavat asiakkaille ajatuksia ja ratkaisuja, jotka tuottavat asiakkaalle lisäarvoa.
Jos haluat viedä asiakaspalvelusi seuraavalle tasolle, tarjota asiakkaille ensiluokkaisia asiakaskokemuksia ja lakata olemasta jatkuvasti askeleen verran jäljessä, tarvitset oikeat työkalut ja esteettömän pääsyn asiakasdataan.
Meidän avullamme onnistut digitalisoimaan koko asiakaspolun ja siirtymään yhteydenottopyyntöjen käsittelystä ja kohti proaktiivisuutta ja asiakkaalle lisäarvoa tuottavaa asiakaspalvelua.
Service Cloud. Autamme sinua ottamaan nopeasti käyttöön Salesforcen Service Cloudin, joka tarjoaa monipuoliset työkalut palveluliiketoiminnan kehittämiseen. Service Cloud mahdollistaa monikanavaisen asiakaspalvelun, 360 asteen asiakasnäkymän asiakaspalvelijoille sekä nopeamman asiakastapahtumien käsittelyn ja ratkaisun.
Experience Cloud. Service Cloudilla laitat kotipesän kuntoon, mutta Experience Cloud -portaaliratkaisu auttaa sinua heittämään pallon asiakkaille. Experience Cloud mahdollistaa uudenlaisten asiakaskokemuksen tarjoamisen, itsepalvelukanavien lisäämisen sekä erilaisten asiakkaille ja kumppaneille suunnattujen sivustojen, portaalien ja mobiilisovellusten rakentamisen nopeasti.
Haluatko lisätietoa? Ota yhteyttä!