Dataohjattu markkinointi ja markkinoinnin automaatio
Kiva kampanja, mutta missä tulokset? Markkinoinnilta odotetaan yhä useammin mitattavia tuloksia. Haasteena on niiden osoittaminen.
Markkinoinnin työkalupakista löytyy lukematon määrä erilaisia työkaluja, kuten webinaareja, podcasteja, videoita, blogeja, referenssitarinoita ja sähköpostikampanjoita. Markkinoinnin mahdollisuudet ovat rajattomat, mutta käytettävissä on rajalliset resurssit.
Mihin toimenpiteisiin rajalliset resurssit kannattaa käyttää? Me autamme sinua vastaamaan tähän kysymykseen datan pohjalta.
Salesforcen markkinointiratkaisuja hyödyntämällä pystyt markkinoinnin toteuttamisen lisäksi osoittamaan euromääräiset ROI-luvut jokaiselle tekemällesi toimenpiteelle. Samalla pääset tarkastelemaan asiakkaan koko matkaa uudesta liidistä ostavaksi asiakkaaksi, jopa myyntisuunnitelmiin asti, sekä lähestymään häntä oikeanlaisilla viesteillä ostopolun eri vaiheissa.
Tätä on dataohjattu markkinointi.
Pardot on markkinoinnin automaatioratkaisu, joka sopii tilanteisiin, jossa markkinoinnin on tarpeen hoivata (nurturoida) kontakteja ja tuottaa myynnille laadukkaita liidejä – sekä tietenkin mitata tuloksia.
Marketing Cloud on kokonaisvaltainen digitaalisen markkinoinnin ratkaisu, jolla kuvataan ostajien polkuja ja huolehditaan asiakkaista yksilöllisillä viesteillä oikeaan aikaan ja oikeassa kanavassa.
Haluatko lisätietoa? Ota yhteyttä!