Mikä on Salesforce?

Kuinka Salesforce voi edistää liiketoimintaasi

Salesforce on pilvipohjainen asiakkuudenhallintajärjestelmä (CRM), joka on suunniteltu auttamaan yrityksiä ymmärtämään asiakkaitaan paremmin ja tehostamaan liiketoimintaprosesseja. Twoday Biit on Salesforce-asiantuntija, ja olemme täällä auttamassa sinua hyödyntämään tämän monipuolisen alustan tarjoamat työkalut myynnin, markkinoinnin, asiakaspalvelun ja sovelluskehityksen parantamiseksi. Uskomme vahvasti, että teknologian tulee tukea liiketoimintasi tavoitteita, ja Salesforce on tässä keskeisessä roolissa.

Salesforce mahdollistaa räätälöityjen muistutusten ja ilmoitusten luomisen, varmistaen, että tiimisi pysyy ajan tasalla kaikista tärkeistä tapahtumista ja liideistä. Tämä nopeuttaa reagointikykyäsi asiakkaiden tarpeisiin ja tehostaa toimintaasi. Lisäksi saat Salesforcesta kattavan näkymän asiakastietoihin, mikä mahdollistaa tarkemmat myyntiennusteet ja strategisen liiketoiminnan kehittämisen.

Liiketoiminnan kasvun edistäminen Salesforcen avulla

Salesforcen kehittämisessä keskitymme ensisijaisesti liiketoimintasi tavoitteiden saavuttamiseen. Salesforce-asiantuntijoina lähestymme alustaa nopean kehityksen, IT-arkkitehtuurin ja pitkän tähtäimen suunnittelun näkökulmasta. Pyrimme ymmärtämään liiketoimintaprosessejasi ja asiakkaittesi tarpeita syvällisesti, jotta voimme auttaa sinua hyödyntämään Salesforcea mahdollisimman tehokkaasti.

Käytännössä tämä tarkoittaa, että Salesforce tukee liiketoimintasi kasvua ja kehitystä. Jos esimerkiksi tavoitteenasi on kasvattaa liikevaihtoa uusilta asiakkailta, Salesforce auttaa sinua ymmärtämään, kuinka monta liidiä tarvitaan, kuinka monta asiakastapaamista on järjestettävä ja kuinka monta tarjousta on tehtävä. Tämä auttaa sinua keskittymään oikeisiin toimenpiteisiin ja varmistamaan, että resurssit kohdennetaan tehokkaasti.

Monipuolisuus ja skaalautuvuus – Salesforcen vahvuudet

Salesforce ei ole pelkästään CRM-järjestelmä; se on kokonainen alusta, joka skaalautuu yrityksesi kasvun mukana. Olemme nähneet, kuinka Salesforce mukautuu erilaisiin liiketoimintaympäristöihin ja tarpeisiin. Se tukee kansainvälistä toimintaa ja monimutkaisia liiketoimintaprosesseja, tarjoten samalla selkeän kuvan asiakkaistasi ja laadukasta dataa päätöksenteon tueksi.

Salesforce mahdollistaa myös prosessien automatisoinnin, mikä vapauttaa työntekijöidesi aikaa keskittyä arvoa tuottaviin tehtäviin. Esimerkiksi myyjille voidaan tarjota muistutuksia myyntimahdollisuuksista, jotka vaativat huomiota, ja markkinointitoimenpiteitä voidaan automatisoida tehokkaamman asiakaskokemuksen luomiseksi.

Yhtenäinen järjestelmä kaikkiin tarpeisiin

Salesforce-alustan laajuus on vaikuttava. Se ei rajoitu vain myyntiin ja markkinointiin, vaan tarjoaa ratkaisuja myös asiakaspalveluun, HR:ään ja moniin muihin toimintoihin. Arvostamme mahdollisuutta käyttää yhtä yhtenäistä järjestelmää lähes kaikissa liiketoimintaprosesseissamme, mikä parantaa tehokkuutta ja datan laatua.

Kun kaikilla on pääsy samaan tietoon ja käyttöliittymä on yhtenäinen, se parantaa työntekijöidesi tuottavuutta ja käyttökokemusta. Tämä yhtenäisyys auttaa meitä varmistamaan, että kaikki liiketoiminnan osa-alueet ovat linjassa ja että voimme tarjota asiakkaillesi johdonmukaisen ja laadukkaan palvelukokemuksen. Twoday Biit:in Salesforce-asiantuntijat, olemme täällä tukemassa sinua jokaisessa vaiheessa, jotta voit saavuttaa liiketoimintasi tavoitteet ja menestyä kilpailussa.

Aiheeseen liittyvät artikkelit

Ota yhteyttä

Kaipaatko lisätietoja? Asiantuntijamme vastaavat mielellään sinun kysymyksiisi.