Miksi omaa Salesforce-ympäristöä kannattaa kehittää?

  • Miltei rajattomat hyödyntämis- ja skaalautuvuusmahdollisuudet
  • Järjestelmään tuodaan jatkuvasti uusia parannuksia ja ominaisuuksia
  • Järjestelmän ylläpito ja jatkuva kehittäminen lisäävät tehokkuutta
  • Ihmisten tarpeet muuttuvat koko ajan, jolloin myös järjestelmiä on syytä kehittää

Missä kaikessa voimme auttaa?

  • Käyttäjien kouluttamisessa
  • Muutosjohtamisen tukemisessa
  • Käytön laajentamisessa uusiin pilvipalveluihin
  • Salesforcen jatko- ja pienkehityksessä
  • Järjestelmän uudelleenkäynnistyksessä
  • Integraatioissa
  • Järjestelmäarkkitehtuurin kehittämisessä

Salesforce otetaan useimmiten käyttöön myyntiä tukevana CRM-järjestelmänä. Se on nykyisin paljon muutakin kuin asiakkuuksien hallintajärjestelmä.
Millä eri tavoin järjestelmää voi hyödyntää entistä monipuolisemmin?

Vaihtoehtoja järjestelmän kehittämiselle tai käytön laajentamiselle on paljon:

Uudet ratkaisualueet
Lisenssien päivittäminen
Nykyisen ratkaisun syventäminen
Alustan päälle rakennetut custom-ratkaisut
Integraatiot
Ilmaisten päivitysten ja uusien ominaisuuksien hyödyntäminen

Voimme auttaa kaikissa Salesforcen käyttöön ja sen kehittämiseen liittyvissä asioissa.

Kaikki irti Salesforcesta
Opas käytön laajentamiseen

Ota yhteyttä

Haluatko hyödyntää Salesforce-alustaa entistä monipuolisemmin tai ottaa käyttöön uusia pilvipalveluita?

Muut aiheet

Liikkeelle
Salesforcen kanssa

Markkinoinnin
kehittäminen

Myynnin
kehittäminen